Gra Na Forex Forum


20 maja 2016, 22:07 Witam wszystkich Nach mj pierwszy post na forum. Zaczem gra raptem 2 tygodnie temu na real, wic jestem kompletnym wieakiem. Depo, KTRE zakadaem na zehn miesic wyczyciem w 80. Mam pytanie - w jaki sposb staracie si przewidzie ruchy w Cigu dnia na Daxie Prosz tylko o nie krytykowanie innych bo kady ma inn wizj. Ja prboweem statystycznie przewidzie ko dzieje si w poszczeglnych godzinach na DAXie ale jak kady bardziej dowiadczony ode mnie trader wie, nic z tego nie wyszo. Jedyne co sensownego zauwayem zu, e DAX zaczyna dzie na jakim poziomie, potem idzie w ktrym z kierunkw, gdzie apie poziom. Nastpnie odbija von niemand i tu prbuj znale swoj szans. Rzadko zdarza si, e utrzymuje dany Trend von pocztku dnia von koca, tak aby nie byo tego odbicia. Na grupie TJS na FB znalazem fajny wykaz Zeitrahmen na DAX ale szczerze mwic, nijak mi si zu nie przekada na zu co si dzieje z cen. Dziki za Kade pomysy Gra na DAX 30 28 maja 2016, 21.34 rok temu probowalem z Palca rozgryzc Tego DAX kein Bier koniec zu un mnie rozgryzl Ale co nauczylem sie koncow zu moje, ja Znow zauwazylem, ze godz. 11-14 naszego czasu nalezy sobie odpuscic, jesli szukasz trendow, nawet krotkich. Szczerze zu szybciej ich spokojniej ugrasz cos na dziennym wykresie. 10 cze 2016, 11:11 kolega wyej dobrze mwi, na dax s wansche godziny ich luka nocna. godziny bis 08.00 Uhr - otwarcie rynku 09.00 otwarcie rynku cashowego w Cigu dnia dane: najczciej niemcy 8-11 i usta 14: 30-16 15.30 otwarcie Stanów 17.30 zamkniecie Europy i ok 22 zamkniecie rynku w tych godiznach zaczynaja lub zmieniaja sie trendy Popiech jest wskazany tylko przy apaniu pche.05 sie 2014, 10.22 Witam mam kilka Pyta odnonie indeksw, ein mianowicie: 1. Czemu indeksy tYPU DAX, S & P 500, Dow Jones, charakteryzuj si bardzo niskim spredem w granicach 4 - 5 punktw 2. Para EUR USD charakteryzuje si notowaniami typu 1,14567 gdzie Czwarta liczba po przecinku stanowi Pips, z Kolei Dow Jones ma notowania typu 16496, KTR liczb jest Kerne, ein KTR punkt 3. CHCC obliczy warto jednego Pipsa na walutach stosowaem si do wzoru: 1pips 0,0001xilo lotwxwarto 1 lota, eine jak mog obliczy warto jednego Pipsa na indeksie 4.Czym RNI si gra na indeksach od Spiel na walutach gra indeksach 08 sie 2014 na, 10.13 Ad.1) Poniewa s popularnymi Unbestritten ktrych jest dua pynno. Ad.2) Przyjmuje si, e pips na walutach zu czwarta liczba, pita zu punkt. Na indeksach nie ma jakiego standardu. Ja bym powiedzia, es w przypadku DJ Pipsem Jest Ostatnia Cyfra, ein Gegner wystpuje co po przecinku zu ju bdzie punkt. Ad.3) Musisz zajrze do tabeli specyfikacji instrumentw finansowych danego brokera. Tam zzwyczaj podane wzory dla kadego indeksu. Ad.4) Tym, e na indeksach grasz na indeksach, ein w przypadku walut grasz na walutach. A tak serio. Inne godziny handlu, cykliczno, zaleno von innych czynnikw. Pograsz chwil zu sam zu zauwaysz. Obni prowizj na rynku FOREX VEREINIGUNGSKURS - Rabaty u brokerw STP ECN MTF. - Vipro-Märkte (-10) - XTB (Negocjuj CASHBACK) - InterTrader (-10) - Dukascopy (-20) - LMAX (Negocjuj Stawk) - FxPro Zubehör - WWW w profilu

Comments

Popular Posts